Miao's Destress Club

Friday, July 4, 2008

Song: Kenji - Love Hard 越愛越難過

為你寫詩 album

我超喜歡這首歌的, 收入在最新的[為你寫詩]的專輯內.
主打歌[為你寫詩]好聽, 可是我覺得[越愛越難過]更好聽. 真的!

****************************************************************
歌詞:- [English meaning is, agak-agak ya: -]

05. 越愛越難過.mp3
作詞:吳克群 作曲:吳克群

說 說你為什麼 為什麼要走 說你為何要分手
Say it Say why Say why u leaving Say why u wanna break up
別拖 求你別軟弱 求你說出口 分手的理由
Don't drag any longer Don't be weak Please tell me Reason to break up

但你卻 拖 拖 拖 拖到什麼時候
But u keep dragging.. drag till when
如果要走卻又為何停留
If u really wanna leave why stay

請你別 拖 拖 拖 大聲的說出口
Please don't drag Say out loud
請你要痛就痛給我個快活
If u want me to suffer Just kick me to hell

如果說你要走 我不會留 我不去管以後
If u wanna leave I won't ask u to stay I won't care about future
然後我們說清楚 一句話就夠
If we make it clear One word will do

如果說你要走 我不會留 我不去管以後
If u wanna leave I won't ask u to stay I won't care about future
多麼痛 多麼的難過 別越愛越難過
So pain So upset But don't 'love hard'

然後連話都不說 繼續沉默
Then we don't speak Continue to be silent
連朋友都沒的作 為了什麼
Can't be friend anymore What for

然後跟別人說你其實還是愛我
Then u told others that u still love me
就算了吧 壞人我來作
Fine Let me be the BAD guy



***************************************************************

他將這首歌詮釋的好好哦... 好有傷感的味道.. 深情且很特別.
所以啊, 我駕車時, 臨睡前, 工作時都在聽這首歌.

相信我, 我的taste屎準沒錯~ wink

No comments: